Support & Service

Vi hjälper er med snabb och kunnig support!

Kundsupport erbjuds vardagar 8.00 – 17.00

Oftast kan vi lösa problemen över telefon eller vid ett videomöte, annars kommer en tekniker ut på plats.

För att förebygga tekniskt strul, brukar vi rekommendera våra kunder att teckna ett service- och supportavtal. Som Weiabkund har du möjlighet att teckna ett serviceavtal, allt från enklare telefonservice till jour 24/7, vad som passar er bäst. Vi kommer överens med dig om hur ofta vi ska se över din utrustning. Eftersom varje ärende är unikt så anpassar vi våra serviceavtal för att passa er verksamhet.

Ett serviceabonnemang innebär:

  • Telefonsupport
  • Prioriterad som kund
  • Årliga genomgångar
  • Presentationsmiljön hålls i drift
  • Service ges av garanterat kunnigt fackfolk
  • Samlade erfarenheter av egen och andras anläggningar
  • Dokumentationen hålls uppdaterad
  • Skydd av din investering
  • Bättre pris på service