Välj Managed Conferencing från WEIAB
Vi på WEIAB sätter upp en skräddarsydd möteslösning för er verksamhet.
Vi på WEIAB sätter upp en skräddarsydd möteslösning för er verksamhet.
Managed Conferencing är ett enkelt och smidigt sätt att hantera era kommunikationsbehov och mötesteknik. Ni kan göra det utan att varken binda rörelsekapital eller låsa ert kreditutrymme i utrustning som bara tappar i värde. Våra specialister hjälper er att ta fram skräddarsydda helhetslösningar som ni leasar under 2-5 år. När avtalsperioden tar slut ser vi dessutom till att ta tillbaka er gamla utrustning, återvinner den och ge den nytt liv.
Ingen kontantinsats. Lås inte upp kapital i utrustning som bara tappar värde. Kostnaden är fullt
avdragsgill i den takt som kostnaden uppstår och du slipper göra avskrivningar på utrustningen.
Byt till ny, lämna tillbaka eller köp loss. Anpassa dina mötesrum efter situationen i företaget.
Låt inte gammal utrustning hamna på ett sopberg. Vi hjälper er att hålla er utrustning uppdaterad och
tar samtidigt hand om er gamla utrustning och ser till att den återvinns eller får ett nytt liv.
Vi har skapat tre färdiga paketlösningar för effektiva möten. Hyr din digitala konferenslösning från 1 595kr/månad.
Genom hyra eller leasing får ditt företag tillgång till all utrustning mot att ni betalar en satt månadskostnad under en överenskommen tidsperiod. Utforska vår kampanjsida för fler erbjudanden.
Nya tider ställer nya krav. Digitala möten blir allt vanligare och ställer nya krav på utrustningen. För att
skapa en effektiv arbetsmiljö behöver vi också se till att vi har utrustning som skapar förutsättningar
att växa.
Vi arbetar med återtag. Vilket innebär att när avtalstiden löper ut, så vill vi ha tillbaka utrustningen. Ni kan själv välja fritt vilken utrustning som ni vill returnera, eller förlänga livscykeln för. Den utrustning som ni väljer att returnera, raderas & rekonditionerad för att få ett nytt liv. Och utrustning som inte längre går att använda, ser vi till att återvinna på ett ansvarsfullt vis. På så vis kan ni på ett enkelt vis bidra till minskad klimatpåverkan och en cirkulär ekonomi.
1. Vi hämtar er gamla utrustning och ser till att installera nya produkter.
2. Utrustningen transporteras till vår samarbetspartner.
3. Utrustningen avidentifiering, data raderas och produkterna uppdateras för att få ett nytt liv.
4. Återanvändbara produkter får genom våra samarbetspartners ett nytt liv.
5. Utrustning som inte längre kan användas demonstreras och materialet återvinns.
Vi samarbetar med 3StepIT för att erbjuda en finansieringslösning. Läs mer om hur det fungerar i detalj på www.weiab.se/hyra-av-utrustning/
På WEIAB har vi arbetat med att skräddarsy fungerande AV-lösningar för små- och stora företag och organisationer sedan 1969. Vi är specialister inom digitala möten, allt inom bild- och ljudsegment, och vi levererar mötesteknik för alla typer av mötesytor och konferensrum. Oavsett om du vill utrusta medarbetarna med utrustning för distansmöten, hålla en konferens eller uppdatera era mötesrum så hjälper vi er att hitta, installera och underhålla rätt utrustning för era behov.
Gustavslundsvägen 137, Stockholm
Fålhagsleden 53, Uppsala
Åvägen 17B, Göteborg
+46 (0) 8 522 057 00
© 2024 Weiab. Sitea Digital Marknadsföringsbyrå